Budda

Direktlänk till inlägg 15 december 2009

Blir inte alltid som man tänkt.

Av budda - 15 december 2009 20:10

Här doftar nybakat.

  

Saffranskaka (t.v) och pepparkaka (t.h).


Gjort en del här hemma under min lediga dag.


Baka pepparkaka.

Baka saffranskakor.

Förbereda middag.

Städa hallbyrån.

Uträtta ärende på stan.

Cykeltur.

Teater på skolan.

Tvätta.


Dagens hiss:

Att lilla Kit är så tam.


Dagens diss:

Kyla och oväder när jag cyklade i motvind utan handskar och med enbart t-shirt under den blöta jackan.


  

Kit äter ur handen.


God natt.

 
 
Sara

Sara

15 december 2009 22:32

Åh vad gott! Mjuk pepparkaka speciellt!

sv: haha, det är inte värsta grejen, en liten kul grej bara och ett inside skämt me en kompis! :D

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

 
Nannis

Nannis

16 december 2009 15:40

Man kan en sak till på sin lediga-dag-lista. Om man vill ;)

L E D I G *hihi*

kram

http://nannis.blogg.se

 
Felicia & de fem flickorna

Felicia & de fem flickorna

16 december 2009 17:56

Fuskigt med ledig dag! ;-)

Ja, det är gelatin i mashmallows, och många andra gelegodisar (tur för mig att jag aldrig har varit särskilt förtjust i gelegodis). Tzay tycker jag mycket om, annars blir det mest bönor och linser. Även sojagranulat (torkat) äter jag. Quorn har jag aldrig gillat smaken av, tyvärr innehåller det också äggviteprotein (från burhöns) så det är en anledningarna till att jag inte äter det. Även de frysta sojaprodukterna från ex. Hälsans kök innehåller det :-( Jag tycker om burgarna, men äter dem inte längre p.g.a det. Har länge tänkt mejla och be dem skippa äggämnen, eller åtminstone använda det från ekologiska höns. Är mycket mån om djuren, det är ju därför jag är vegetarian :-)

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

 
Sara

Sara

1 januari 2010 21:01

God fortsättning på dig med!

Det var jätte gott! Blev ryggbiff med klyftpotatis o pepparsås till förrätt :D

Hoppas att du hade det trevligt!

kram Sara

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Skapa flashcards