Budda

Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Grattis Håkan på födelsedagen!:)

Av budda - 21 januari 2010 18:57

I dag fyller min bror år!


Dagen till ära har jag fått rätsida på kommande lön (tjänstledighet, ny lön på nya stället, semesterdagar, övertid från december). Jag är så g l a d för det.  


Tänkte visa er så vacker himlen varit i eftermiddag men bilden gör den ingen riktig rättvisa.

  


Tack Agneta för paketet på posten. Du vet att jag gillar allt som doftar gott.  


  


Vad som mer doftar gott är ljus från Partylite som vanligtvis säljs via ´homepartyn´. Jag fick emellertid kika i denna katalog och skall i morgon fixa min fina beställning.   

  


Till middag blev det veg ´kebab´ (veg grillade bitar) med min hemgjorda sås, sallad, tomat, lök och inlagd gurka. Outstading.  

  


Jag har i dag äntligen ringt och beställt ännu en tid för borttagning av en tattoo. Den har verkligen blekts men det har tagit många fler gånger än vad Maria, som hon heter som utför det, trodde det skulle ta. En gång i januari och en gång i maj är planen, då har det tagit 1½ år. Jag är så nöjd med resultatet.

  


Om någon undrar så har jag pratat med båda föräldrarna i dag . Mor på sjukhuset och far hemma i huset. Det var positiva pratstunder båda så det känns bra.  


Tänk, i morgon är det fredag igen.Tiden rusar i väg, visst??  


Några helgplaner?


Här är det bio som är planen. Annars ´som vanligt´ hoppas jag.  


Tack för din tid.



 
 
Jasas

Jasas

21 januari 2010 20:33

Fina bilder, och vad du verkar få presenter via posten! Snälla nära & kära.. roligt att få sådant ju!

Det blir jobb till helgen.. Kramar från Jasas

http://jasas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards