Budda

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Söndag kväll.

Av budda - 25 april 2010 20:23

Söndagen har bjudit på ett fantastiskt försommar vårväder. Det blev en promenad via postlåda och ICA, på nära två timmar.  

Efter lunch lade jag mig under filt och sov SÅ gott.   

  

Nyttig lunch.


Blev glad av att i blomsteraffärens fönster se dessa ´ljusspridare´.Fina va?

  



Kan du gissa vad det här är??  


  


G ö r   m i g   g l a d   i   d a g:

Blodsockervärdet före middagen.

Hundar på promenad.

Min promenad.

Semester på torsdag.

Resa på lördag.

 


Ha det så bra. 

 
 
Jasas

Jasas

25 april 2010 22:38

Blir det inte väldigt torrt med bara salladsgrejer? :O Jag måste typ ha någon vitlökssås eller vinägerdressing då jag äter sallad! Och gärna något kött, också.. jag är ju galen i kycklingsallader!

Du verkar ha en härlig vecka framför dig. Håller tummarna för att den blir det! Kram!

http://jasas.se

 
Majsan

Majsan

26 april 2010 07:38

Det ser ut som purjolök :)

Önskar Dig en fin måndag.

Kram

http://chattens.se/?p=2683

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards