Budda

Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

Dagen i dag! Tisdag.

Av budda - 25 maj 2010 18:43

Håret är sitt eget hårspänne.   

  

I dag kom ett paket från fina Natur & kultur direkt. De säljer böcker som är inom min "genre", eller i alla fall det som varit min genre.

Denna hade jag glömt att avbeställa men den verkar bra och det är inte fel att med det arbetet/yrket jag har hålla sig uppdaterad.

  

Mer spännande, givande känns den bok jag beställt från Bokus.

Kim Kärnfalks bok. Kim har en trevlig blogg som jag följer.

Rakt på sak. Tack Kim för att du delar med dig.  

  


I dag läste jag på en av kvällstidningarnas löpsedel något i stil med:


Pappan dödade Anna 3 år. Fasansfullt.   Obegripligt.   Det som gör mig upprörd i dag är att (och jag läste allt om fallet i söndagens kvällstidning) detta inträffade för flera, flera år sedan. Lika fruktansvärt för det men de blossar upp denna historia på löpet för att de, låt mig gissa, running out of news?   


I morgon skall jag något jag inte alls tycker om. Nämligen gå till Vårdcentralen.  Jag vet att sockret inte är bra men tro det eller ej, hade 5,8 mmol/l före middagen.  Håll tummen. Tack.  

 
 
Margita

Margita

26 maj 2010 18:42

Jag gillar Kim Kärnfalk! Ända sen hon gick ut offentligt och beskrev sin period med panikångest så tycker jag hon är så härlig! Modig och gullig är hon!! :-)
Det där hårspännet är jättefint! Hur i all världen gör man egentligen??

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards