Budda

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Torsdag kväll.

Av budda - 26 augusti 2010 20:30

I morse kändes det inte lika glatt som andra dagar men vem kan låta bli att le när man ser denna bil?     

Sen kom Snobben 15 veckor, på besök på arbetet. Min lycka var gjord.  

  

När jag kom hem fick Sara sin medicin. Älskade Sara. Bli frisk nu!

  

Här är Sara och Kitty. Kit blev så nyfiken och undrade vad vi höll på med. Så hon fick komma och undersöka.

  

Dags för fotboll! Laget som nääästan leder allsvenskan. U 17 visserligen möter Barcelona.

  

Kul att se morgondagens stjärnor.

  

  

I morgon är jag ledig för det är bouppteckning. Jag och tonåringen skall åka buss-tåg-buss med start 06.30 Vi har många mil att åka.

Skönt det blir gjort. Det är det sista jag kan göra för mor.


Jag funderar mycket på arbete (efter tjänstledigheten, tiden går fort).Finns många frågetecken.  Jag tänker (med glädje emellertid   ) på fönsterbytet (nu är det nära).




 
 
Ingen bild

thile

26 augusti 2010 21:45

Kjære vennen. Et nydelig bilde av deg.
Jeg ber sammen med deg for at Sara skal bli frisk.
Fine dyrevenn.
Jeg tenker på deg imorgen.
Klem

 
Anna

Anna

26 augusti 2010 22:11

Nämen sicken söting till snobben!

Och marsvinen!

Och nytt och fint har du gjort här inne!
Jo, ang din kommentar, att du inte kände igen mig sedan sist... Jag gick igenom en sån här makeover i går du vet :D

// Kram

http://annalundberg.org

 
Margita

Margita

27 augusti 2010 09:06

Kul med hundbesök på jobbet! :)
Vad är det egentligen Sara lider av? Hur gammal är hon? Hoppas hon får bli frisk snart!

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards