Budda

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Mat & tack!

Av budda - 28 september 2010 18:26

Tack å lov en bättre dag i dag. 30 minuters promenade. Minimum.


På fredag är det min tur att bjuda på frukost på jobbet. Vi är ca 10 personer som äter frukost i hop. Jag har köpt/skall köpa

2 sorters bröd,

koka ekologiska ägg,

kaviar (har jag föresten aldrig smakat).

stekta köttbullar,

ost, 

smör,

olika grönsaker,

vindruvsklase,

1 ask Noblesse.

Tror det räcker.

Kaffe och the´till.


Till lunch blev det dagens vegetariska och det smakade så bra. Köpte det på gymnasieskolan.  Något jag tror heter Samos, mos och gönsaker.

  


Viol! Jag förstod ditt sms preciiis, det lät hur bra som helst. Tack för hjälpen!    

Ses i morgon!  

 
 
Ingen bild

viol

28 september 2010 21:42

Så bra då! Tacka inte mig;)Glad för din skull!

Den frukosten hade jag gärna kommit på!

Ses i möra!

budda

28 september 2010 23:24

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards