Budda

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Tummen upp och tummen ner.

Av budda - 19 januari 2011 22:22

Tummen upp för


* barnen

* A <3

* djur

* nya sängkläder

* lediga dagar

* ett arbete att gå till

* doktorn från i går

* att jag inte köpte gotter på ICA i dag

* att Alva får hjälp hos veterinären i morgon också

* inspiration till nya rätter i ICA´s tidning Buffé

* promenader

* hopp om vår

* längta till IKEA

* protesutprovning

* Solsidan

* en vårPrimula på köksbordet

* tips om henna (tack Felicia)

* mig själv


  


Tummen ner för


* att djur far illa, människors ´disrespect´ för djur

* vargjakten (varför vill man jaga öht?)

* att Alva är sjuk på nytt

* otur med marsvinen

* otur med min kropp

* hantverkare som går in med smutsiga skor på ens golv

* fega människor (ok att vara rädd men inte feg)

* handboll på tv

* skidtävlingar på tv

* att Djarfur dog under narkosen



Alvas svullna fot.

  


 
 
F

F

20 januari 2011 07:22

ja till jakt, handboll och skidtävlingar på tv.¨
ja undantaget vargjakt.

http://dagligdags.blogg.se

budda

20 januari 2011 09:11

*ryser*

Hej F! Kul att ´se´ dig.:)

 
Ingen bild

thile

20 januari 2011 10:13

Så fine tummen upp, du har:-)
Superfine sengetøy! Tummen upp!

Ajaj, for lille Alvas svullne fot:/
Lykke til med protese prøvning.
Enig med deg, hurra for promenader:)

Ha en strålende dag!

Klem og tanker.

budda

20 januari 2011 13:43

I dag känns det som vår. Jag har promenerat en timme. Så skönt.:)

 
sussi

sussi

20 januari 2011 13:18

Vargjakt...
Såg på TV när de interjuva en jägare och de visade en bild på vargen han tagit. När han säger att vargar är vackra djur och de känns och man glömmer aldrig när man fällt en för de så speciella. VARFÖR jaga då? Blir så arg så arg.

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

20 januari 2011 13:42

Tack för din kommentar, ´kul att se dig´. :)

 
Jasas

Jasas

20 januari 2011 17:48

HEJ TINA! Hur går det för den arbetande kvinnan? Är det strängt (även om det är skönt att vara igång)? :(

Jag blir genomsvett bara jag ser ordet vargjakt. Det är ju helt sjukt :( Tummen upp för sånahära listor!

Du har ett award att hämta hos mig, vid intresse! http://jasas.se/2011/01/20/en-award/

http://jasas.se

budda

20 januari 2011 19:40

Hej Hanna!
Tack, jag skall kika in i din blogg snart. :)

Skönt att vara ledig, så här i början behöver jag det, är ingen stålkvinna så här nära operationer.

Kram!

 
Jennie

Jennie

20 januari 2011 19:29

Stackars den lilla Alva. Tur dom är så duktiga på att ta sina mediciner ! Hoppas svullnaden lägger sig snart.

Den inre scenen verkar intressant. Kan det hjälp bearbetning av irritation ?? :)
Är det mycket så skicka mig ett mail, blir kanske lättare så ?

Kram Jennie

http://missJennie.blogg.se

budda

20 januari 2011 19:41

Hej J!
Det handlar om att välja själv, att ta kommando.Jag hör av mig via mail.

Kram,T

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards