Budda

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Zzz.

Av budda - 24 februari 2011 20:51

Ingen snö i dag. Enligt rapporten skall det komma mer i mitten av nästa vecka.  Jag sov i fåtöljen när jag kom hem. Rakt upp och ner.Skönt.   Tröttheten kom på bussen hem. Är inte van vid långa pass och oregelbundna tider. Tidigare arbetade jag måndag - fredag fast kortare dagar. Jag vill kunna ´allt´ (men jag får sänka kraven och låta det plussas på efterhand).

Jag har hela 5 dagars ledighet framför mig bortsett från ett inhopp på ett par timmar måndag morgon men känner mig stressad.  I morgon skall jag ha "friskvård".   Långpromenad och inköp av en härlig middag är planen. kanske en kopp chai tea till Lets dance?

Denna fina hittade jag i dag på besök i en grannstad.  

  

På lördag är det bilhyrardags och en långkörning till min far som jag inte träffat sedan före operationerna. Min ork tryter och jag antar att teatermatinén vi skulle se brinner inne då det blir för mycket.

Nu skall jag fortsätta lyssna på min fina bok om ensamma hjärtan och hemlösa hundar.   

Fina tankar från en trött Budda.

 



  

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Ovido - Quiz & Flashcards