Budda

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Härlig dag!

Av budda - 24 mars 2011 18:49

Började dagen på bästa utav sätt. Nämligen med en timmes powerwalk i stora parken.   

 

Vid lunch kom Anna och hon (florist som hon är till yrket) hade med sig 20 fantastiska rosor som hon snittade och satte i vas åt mig.   

     Vi åt frallor med ost, skinka, keso, paprika, avocado och tomat. Till ´efterrätt´ blev det bulle.   

 

Med posten kom bland annat denna fantastiska ´samling´. I´m in love!   

  

Här är en ny (begagnad)  liten vän. Vi är inte riktigt överens men vi kanske blir med tiden? I väntan på Iphone 5..?

 

I morgon skall Emma till vetrinären. Sedan den 1 juli i fjol har hon behandlats i omgångar för vissa urinvägsbesvär. I morgon skall hon röntgas igen, lilla ungen.   

 

Denna bilden hittade jag veckans Allas. Ritad till en novell.

Se det liknar Emma och Kitty.   

 


Ska du äta våfflor i morgon? I så fall. Vad äter du till?  

 

Jag är som bekant mycket förtjust i örnar och har en stor tatuerad på kroppen.

Se denna fina jag fick skickad till mig i dag.  

 

Ska du se Lets dance finalen i morgon?

 

Go´kväll!

 
 
sussi

sussi

24 mars 2011 19:52

Jag ska göra våfflor åt våra kunder i morgon spännade :OD
Hoppas de går bra för söta Lilla Emma i morgon. Trevlig helg kram

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

25 mars 2011 00:15

Åh, då blir kunderna glada. :)

Tack Sussi, jag hoppas också det går bra för Emmisen. Vi skall bara få taget bilder. Se om behandlingen påverkat i rätt riktning.

Tack detsamma, trevlig helg.

 
Ullis

Ullis

24 mars 2011 20:27

Vilka fina rosor. :)

http://www.ulliso.se/blog

budda

25 mars 2011 00:14

Tack, ja de är jättefina. Nästan som en brudbukett. ;)

Trevlig helg.

 
Micke

Micke

24 mars 2011 22:23

Vad är det för fel på Mini Pro va? ;) Har ju haft en sedan augusti jag. Visst är skärmen liten om man ska surfa lite men den går ju ha i framfickan och det är därför jag har den.

Fin örn, tro när man får se din ;)

Här har blåst och stormat idag.. sen kom snö också. Men nu dags för sängen. Natti!

http://kludd.se

budda

25 mars 2011 00:18

Inget fel på den. På mig i så fall Micke. :) Har inte tagit den i bruk - än. :)

Snö? Nä nu får du GE dig. haha.

Örnen har du sett!Om jag ej minns fel. :)

Sov gott. :)

 
sexleksaker

sexleksaker

25 mars 2011 03:13

Jag gillar Budda!

http://intimleksaker.com

budda

25 mars 2011 07:38

Jag också. :)

 
En doft av lavendel

En doft av lavendel

25 mars 2011 10:14

Hoppas allt går bra med Emma idag. Sueprvackra rosor och ser fram till det är dags för mina rosor att blomma. Det blir våfflor hemma hos oss idag och fick tipset via TV att ha i vispad grädde i smeten då det gör våfflorna frasigare. Till det blir det grädde och sylt. Får se om jag klarar av att äta en bit själv eller om det får bli till familjen bara.

http://www.endoftavlavendel.bloggplatsen.se

budda

25 mars 2011 10:35

Tack! Jag skall ha henne med hem igen. Lilla Emma. Jag har bäddat i kattburen med fleecefilnten med kor. :) Hon åker kungligt. ;)

Jag skall göra våfflor till barnen.

Trevlig helg.

 
Ingen bild

thile

25 mars 2011 14:36

Underbare roser. Jeg kjøpte gule påskeliljer idag jeg. Tar påsken på forskudd :-)
Håper det gikk bra med Emma idag?♥
Hvordan får du rodt hjerte, her på bloggen din?
Jeg skal se finalen. Jeg heier på Jessica:-)
Tanker.

budda

25 mars 2011 15:34

Hej!
Tack för kommentar!
Det röda hjärtat kan man välja bland massor av smileys. :)

Trevlig helg.
Jag hejar på Frank.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards