Budda

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Fredag som piggade upp.

Av budda - 29 april 2011 22:21

 

Uppe med tuppen. Kom sent i säng i natt (03.00). Arbetade sent torsdag kväll och det tar drygt en timme att ta mig hem efter arbetstidens slut. Skönt att få ro och vara själv när man kommer hem och är ledig dagen efter men som sagt upp med tuppen, cykeltur till postutlämningen och inköp av frallor.

Paket från eleven. Underbara, lyxiga Nougat of London. Lyx för händer. Veet, vax för ansiktet. *premiär*

 

Dusch. Sen var det tandläkaren. Minstingen skulle dra ut en tand och så blev det (efter om och men). Vilken duktig liten person som klarade det. *hyllar*

  Efter det var det dags för bröllopet i England.   

  Jag somnade gott på soffan och senare ringde vetten och meddelade att Emmas aska är klar att hämta så nästa vecka blir det, planerar jag.

Efter det tog jag mig till IKEA där jag träffade Jennie. Tack Jennie!   

  


Vi åt.

  Vi shoppade.

  Kanske kan bli uppackat i morgon?   

  Jag fick  så fina överraskningar av Jennie! Tack!! Ljusen brann hela fredagskvällen.

   

Väldoftande rökelse.

 

På hemvägen svängde jag förbi Lidl och hittade bla dessa oerhört väldoftande... Mmm...  

    Sent Sent på kvällen blev det mat igen.

Rökad tofu, avocado, rå lök, sås, tomat och inlagd gurka.

 

Önskar en trevlig Valborg och första maj.


 
 
sussi

sussi

30 april 2011 10:52

Trevlig Valborg! Veet för ansiktet är kanonbra! Jag blev skäggiga damen med muschtasch (istället för gråhårig för ett par år sen) när de vart för mycket strån att rycka med pincett börja jag med veet.

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

30 april 2011 12:54

Hej! Jag har aldrig vaxat. Jag tänkte se om jag kan få en rak underlinje på ögonbrynen. :) Mustachen får vara. ;)

 
ejmis

ejmis

30 april 2011 13:55

Så mycket härlig shopping!!
=)
Ha en mysig Valborg!

http://ejmis.blogg.se

budda

30 april 2011 17:39

Ja det var härligt. :) Det piggade upp med några smågrejor. ;)

Tack ejmis, jag önskar dig detsamma.

 
Jasas

Jasas

30 april 2011 15:25

Hej Budda! :)
Låter som en jättefin fredag. Och vad duktig hon var hos tandläkarn.. usch. Dra tänder är ju räligt, tycker iaf jag och då har ändå min tandläkarskräck minskat väldigt mycket.

IKEA, I love. Vilka fina gåvor du fick.. god lunchen såg ut med.

Trevlig valborg, ska du se brasa?

http://jasas.se

budda

30 april 2011 17:38

Tack Hanna, ingen brasa för Budda.Blir det en för Jasas? ;)

Många tankar från mig.

 
Jasas

Jasas

30 april 2011 20:31

Nej.. ingen brasa för min del. Men Björn och Mio är nere nu och tittar ett slag. Jag kände att jag inte orkade, så jag sitter och tar det lugnt här framför datorn och tv:n i stället. Massa tankar baks till Dig!!

http://jasas.se

budda

30 april 2011 21:06

Jag myser och pysslar (just nu äter tofu). :)

 
Jennie

Jennie

1 maj 2011 11:36

Haha jag märkte inte att du fotograferade maten !
Tack för trevligt sällskap !

http://missJennie.blogg.se

budda

1 maj 2011 11:39

Tack själv, jag har inte packat upp än merän lagt ljus i glasburken. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Skapa flashcards