Budda

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

Halloween.

Av budda - 31 oktober 2009 19:46

Jag har nog tagit ut mig för mycket i dag. Efter dagar av vila på sjukhuset har jag varit i gång.Diskat Duschat. Handlat på ICA (dock icke burit hem varorna). Pysslat. Plockat i egen takt.Fixat rotfrukter i ugnen.

  


Stekt massor av köttbullar.

  

Haft middags-besök (välkommen åter!). :)

Promenerat runt husen i området.

Diskat.

Gråtit små skvättar.


Nu är det kväll. Har nya veckotidningar, ett virke att ta mig an och en katalog med ljuvliga vårkläder att drömma om. *längta*

Ha en fin kväll.


Föresten, någon som ser på Körslaget?...och gillar det?




 
 
Truddelutt

Truddelutt

31 oktober 2009 21:24

Hallå där?! Ska man inte ta det lugnt när man är hemma på permis??
;)

Jag började kolla på Körslaget men hamnade till slut framför datorn. Inget höjdarprogram om jag får säga.
Inte Dansbandskampen heller. Men nyss ringde syrran och sa att folk jag känner står och hänger vid "domarbåset" på Dansbandskampen och då var jag tvungen att kolla. Risken är stor att man ser "kändisar" eftersom programmet sänds från staden där jag bor.

Kram

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

31 oktober 2009 23:07

Sv: Ja den är ny för året iaf.

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards