Budda

Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

1 juni. Tiden rusar!

Av budda - 1 juni 2011 19:43

Arbetat. Halva dagen utbildning i Office 2010. Fantastiska finesser.

Nya jeans på REA. Small fit var väl okej men...

  ...magen. Gode Gud!       

Haft mys med Sara-Josefine och Kitty. Underbara!!

  Jag är så glad du kom till oss lilla "Tala-Jossil".   

  (litet rädd för kameran)


Om 1 månad går jag på semester! *fattar inte*  

När har Du semester?

 

Trevlig helg!

 
 
Margita

Margita

1 juni 2011 22:11

men...hihi...magen! jag prövade mina älsklingsjeans från förra sommaren...hoppsan...jag säger samma som du...magen! ;)
Sötisar, de små liven, de har så häftiga frisyrer! :)
Jag är ledig 3 veckor i juli från aktiviteten.

http://sengas.bloggplatsen.se

budda

1 juni 2011 23:22

Tack Margita, ha en fin helg.

 
Nannis

Nannis

2 juni 2011 11:12

Mage och mage. Med dom benen kan du komma undan med vad som helst *hihi* Jättesnyggt!

ÅÅÅ tusen tack för det jättefina armbandet och nallebudet, du är så himla omtänksam och fin! kram

http://nannis.blogg.se

budda

2 juni 2011 23:06

Det är just det jag inte kan... :(

Kul du gillade uppvaktningen. Vet att baglady-grejor är mysiga. :)

 
Ingen bild

thile

2 juni 2011 14:17

Wow, så snygg du er! Hihi, magen, vennen, den finns her med ;/=).
Så herlig med semester, men først noget annet hva? :-)
Så nydelige dine små dyr.
Fine du, som gir ditt hjerte til dine dyr.

Klem

budda

2 juni 2011 23:08

Djur är underbara.

 
Jennie

Jennie

2 juni 2011 21:21

Magen är det ingen som ser med en längre blus eller tröja och dina ben är välsvarvade som alltid !! Tycker det ser bra ut !!!

Jobbar tre veckor till ( varav bara en är en "fullvecka" ) sen tre veckor semester !!

http://missJennie.blogg.se

budda

2 juni 2011 23:08

Jo, nu kan den ej döljas ens i en tunika. :(
Men tack.

Låter skönt med ledigt.

 
Micke

Micke

3 juni 2011 18:49

Jag verkar ha semester som dig om jag fattar rätt. 4 veckor med början efter midsommar.

http://kludd.se

budda

3 juni 2011 20:01

Hej M!
Jag arbetar veckan efter midsommar också.

 
Gun

Gun

3 juni 2011 20:11

Åh vad söta, marsvin är underbara.:)

http://horni.blogg.se

budda

3 juni 2011 20:40

Tack snälla Gun! :)

 
habanero

habanero

4 juni 2011 21:53

Äsch, avundsjuk på dina snygga ben.;)
Själv har jag tyvärr gått upp i vikt under de senaste ett och ett halvt, två åren. Svårt att hitta tillbaka, men försöker jobba på det.

http://www.habanero.bloggplatsen.se

budda

4 juni 2011 22:26

Magen är hemsk.Jag skall INTE fotta den haha.

 
Ingen bild

Jasas

4 juni 2011 23:03

Men wow, vilka snygga ben du har, Budda! Jag känner mig som en val jämförelse med dina små pinnar :) Vältränade ben är så fint, verkligen!

Hoppas du haft en mysig lördag. Det har jag (vi).

budda

4 juni 2011 23:09

Tack. Men de väger inte upp magen som förstör allt.Jag skall ut och träna i morgon när jag vaknar. Det skall bli skönt. :)

 
Ingen bild

Jasas

5 juni 2011 00:37

Nej det "förstår" jag ju (jag har ju problem över hela kroppen så vi får ju se sen hur det blir då man går ner, ytterligare.. om det fördelas rätt eller vad som händer.. Det tar jag då).

Fått mitt sms? Ställde nämligen en fråga som du icke svarat på och min mobil har krånglat så vill inte verka "på" utan har du fått det och valt / inte hunnit att svara så glöm att jag frågade här och nu!! Natti :)

budda

5 juni 2011 09:38

Hej Hanna,
jag har inte fått något sms i dag eller i går,lördag.Jag skickade sms i fredags kväll till dig men inte senare.

 
Micke

Micke

6 juni 2011 18:53

Läckra ben ;)

Aha, du börjar en vecka senare än mig du..

http://kludd.se

budda

6 juni 2011 19:02

Sköna jeans på REA.:)

Tack.

 
ejmis

ejmis

23 juni 2011 11:46

Jag har semester redan, inne på andra veckan av sex =)
Jag kan inte se dina inlägg längre, står att dom senaste är lösenordsskyddade?? =(
Jag finns på FB, maila mig på ej-mis@hotmail.com så kan vi prata vidare där. Kram!!

http://ejmis.blogg.se

budda

23 juni 2011 15:41

Du har mail!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards