Budda

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av budda - 19 oktober 2010 20:10

Hoppas din dag varit bra, det har min.  

I går fick jag veta att det säljs MBT-skor på REA (sommarmodeller) så jag mailade och frågade om de fanns i min storlek. Svar: ja.   Jag skall prova vidare på lördag.

Jag lär behöva (hjälper det??) torr schampo på sjukhuset och läste på nätet att Lee Staffords lär vara det bästa. Med goda erfarenheter av märket beställde jag torrschampo men även annat från en av favoritsidorna eleven.

  

Balkongen har blivit målad vit i dag och nu saknas enbart lister och fönsterbleck. Härligt.  

Jag har berättat för kollegorna om mitt val efter tjänstledigheten.

På tisdag kommer en från ett bemanningsföretag och bland annat ser vad och hur jag arbetar. Först och främst skall h*n ersätta mig under de veckor jag skall vara sjukskriven. 


På torsdag har jag något särskilt att berätta. Ha det bra tills dess.


Ovido - Quiz & Flashcards