Budda

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av budda - 16 oktober 2010 23:42

I kväll har jag bland annat gjort något jag sällan gör. Nämligen strukit. Steg ett i att gå igenom garderoben.  Stryker du kläder?

Nu skall jag krypa till kojs. På spikmatta, lyssnandes till vågskvalp och vackra toner skall jag försöka rensa tankarna och uppmärksamma min kropp.  

  

Har invigt nya hyllan i kväll. Vackert ljussken var det.

  

Sov gott!


Av budda - 16 oktober 2010 16:08

Strålande sol, strålande höstdag.

Har i dag (äntligen) besökt en affär som säljer MBT skor.

Jag har länge trott att jag på grund av skada efter vårruset 2006 inte kunde ha dylika skor men när jag häromveckan köpte Reebook Easytone fick jag hopp igen.  

  

Fantastisk fin service av expediten (tillika sjugymnast). Jag var där i 40 minuter.  Jag blev helt enkelt...KÄR.  

  

Tack Ewa och Gröngöling för inspiration.   På lördag skall jag hämta skönheterna. Jag skall sortera bort bland alla skor som inte används och som inte sitter bra efter Vårruset i maj 2006.  Kläder också för den delen.   


I dag har jag fått upp IKEAhyllorna efter fönsterbytet och funderar på vad jag skall ha på hyllorna. Kanske så här? Har massor med kokböcker (skall sortera bland böckerna också en dag).

  

Eller ljus?

  

En singel-hylla blev så här:

  

Tavlorna är sydda på 10-trådigt linne. Broderierna från Lanarte.


Ha en fin lördag kväll! *vinkar*


Av budda - 16 oktober 2010 01:38

Kvällsfika innan nattning för tjejerna. Ingen reaktion??

  

Hanna visade de andra vägen.   

    

Ovido - Quiz & Flashcards