Budda

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

Kär och kök.

Av budda - 16 oktober 2010 16:08

Strålande sol, strålande höstdag.

Har i dag (äntligen) besökt en affär som säljer MBT skor.

Jag har länge trott att jag på grund av skada efter vårruset 2006 inte kunde ha dylika skor men när jag häromveckan köpte Reebook Easytone fick jag hopp igen.  

  

Fantastisk fin service av expediten (tillika sjugymnast). Jag var där i 40 minuter.  Jag blev helt enkelt...KÄR.  

  

Tack Ewa och Gröngöling för inspiration.   På lördag skall jag hämta skönheterna. Jag skall sortera bort bland alla skor som inte används och som inte sitter bra efter Vårruset i maj 2006.  Kläder också för den delen.   


I dag har jag fått upp IKEAhyllorna efter fönsterbytet och funderar på vad jag skall ha på hyllorna. Kanske så här? Har massor med kokböcker (skall sortera bland böckerna också en dag).

  

Eller ljus?

  

En singel-hylla blev så här:

  

Tavlorna är sydda på 10-trådigt linne. Broderierna från Lanarte.


Ha en fin lördag kväll! *vinkar*


 
 
Anna

Anna

16 oktober 2010 17:31

Riktigt snygga skor! Var det i skorna eller expiditen du blev kär i? :D

Och fin fint blev det med hyllan!

// Kramar Anna

http://annalundberg.org

budda

16 oktober 2010 17:42

Skorna!! :)

 
Ewa

Ewa

16 oktober 2010 17:33

Det är inte min blog som länken går till....

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

budda

16 oktober 2010 18:01

Förlåt det vart tokigt.

 
Majsan

Majsan

16 oktober 2010 18:20

Mina första MBT skor köpte jag 2007 och gick i dem så de fick motsatt effekt =) Jag visade upp dem för min skohandlare och han skrattade gott! "Så skall det se ut, Majsan" sa han.

Jag kommer i sinom tid att kosta på mig ett nytt par. De bästa skor jag någonsin haft! Hoppas Du kommer att trivas i Dina.

http://www.chattens.se

budda

16 oktober 2010 18:27

Jag önskar jag kunde ge dig ett par nya.

Tack Majsan!

 
Margita

Margita

16 oktober 2010 22:05

Det är så fint med hyllorna. Jag har likadant men bara två stycken....med kokböcker på. :)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
sussi

sussi

16 oktober 2010 22:10

Ska med testa MBT skor man griper efter alla hamlstrån som kan få ens liv bli lättare :)

http://fritidsforskare.wordpress.com

 
Gröngöling

Gröngöling

17 oktober 2010 12:28

Aha, nu ser jag vilken modell du köpte. Söta!
Visst är han trevlig, den där sjukgymnasten! Jag stannade också så länge där, det var ingen annan i affären när jag var där.

Tycker du gör väldigt fint på hyllorna, ser trevligt och fint ut.
Kram och trevlig söndag!

http://grongoling.bloggplatsen.se

budda

17 oktober 2010 13:29

Hej!Tack!
Jag skall hämta 2 par på lördag. :)

 
Ingen bild

Katrinelund

17 oktober 2010 12:46

Dina MBT-skor ser ju verkligen ut som skor! Nätta och feminina, inte de "jogging"-skor som jag får i tankarna när jag hör MBT. Och ser att ditt foto även visar BOOTS! Vilken är butiken?

Finns det tillfällen då du bör välja antingen MBT eller Easytone? Eller kan du ha båda alternativen vid alla typer av gång?

budda

17 oktober 2010 13:35

Hej, butiken ligger mitt emot FORUM!

Jag använder Easytone till/från jobbet och MBT (denna modellen) anske jag har som innesko på arbetet? Jag kan inte powerwalka i den men den är ju inte en sådan modell. Den modellen "vanlig skor" kändes klumpig och för stor på vänster fot.

Intresserad? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards