Budda

Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

Ledig fredag.

Av budda - 13 maj 2011 18:00

Efter dusch blev det promenad med tonåringen som har studiedag.  

Efter inköp beställde vi mat eller rättade sagt tonåringen fick pizza (specialare Margerita med pommes, kebab och mild sås) och jag köpte årets första färskpotatis (med mycket dill).  Blev en utsökt middag (trots att potatisen var en aning vattning).

     Gun gör bland annat  söta Converse i berlockform och som örhängen. Hon gör dem från grunden. Söt va? Tack för toppenservice Gun!  

Avslutar med bra tips.  

 

  Ha en trevlig helg!

 
 
Gun

Gun

13 maj 2011 18:06

Tack själv snälla du.:) Kul att du gillar skorna. Ha en trevlig fredagkväll och helg.:)

http://horni.blogg.se

budda

13 maj 2011 18:29

Hej och... tack!:)

 
sussi

sussi

13 maj 2011 18:10

Åå..Pizza.. Jag trodde Kalixborna hade blivit tokig. Beställde en pizza med kebab när jag bodde där och när jag öppna den var de strips på. Jag trodde de drev med mig .. De en..Skum kombination ..

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

13 maj 2011 18:29

Hihi. :)

 
Micke

Micke

13 maj 2011 21:43

Klipper du pizzan? Aldrig sett nån som gjort det!
Här kör jag med enkla pizzor, lite skinka, ost, räkor kanske..

Jag har en ledig vecka som kommer jag.. men blev en lång dag idag med 87mil bilkörning. Men det gick bra, renar, älgar och lite annat längs vägarna bara.

http://kludd.se

budda

14 maj 2011 08:56

Nej, _jag_ åt inte pizza utan tonåringen gjorde det. Jag åt bla härliga färskpotatisar med dill. :)
Åh, ha en härlig ledig vecka. Blir kul (som vanligt) att se EFIT är det på tisdag? :)

 
Ingen bild

Arletta

14 maj 2011 09:08

Men åhhh... färskpotatis. Gud så gott! Och mycket dill, precis som det ska vara.

budda

14 maj 2011 22:37

Hur gott som helst men vilken skillnad det är på kilopriset.

 
Jasas

Jasas

14 maj 2011 23:21

Hur mycket kostade nypärorna?? Här kostar dom 99 kronor kilot. Var lite sugen men köpte importerade på Willys för 19.90 kronor påsen??? Var gott i vilket fall :)

Gud sicken söt liten konversesko.. älskar allt i miniatyr! Haha!

http://jasas.se

budda

14 maj 2011 23:39

Ica 79 kr
Ica Supermarket 49 kr
Willys 39 kr

Svenska.
Vattniga men gott ändå.

Natti natti.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards