Budda

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av budda - 18 maj 2011 23:14

Tack för mail. Hur kul som helst att få!   

Av budda - 18 maj 2011 21:20

I dag var vi i väg på planeringsdag, vi kollegor. Jag tyckte dagen (förutom lunchen) var givande.   Vi hann beta av en hel del och jag fick skrattat. Skönt.  

Postmannen levererade Jungstedts nya. Skall bli spännande att lyssna på den. Hoppas att i morgon på min lediga dag orka ta bussen ner på stan som jag brukar när jag är ledig och sedan promenera (med stavar) hem. Hurtigt värre.

  ICA sålde 3 pkt GB-glass för 25 kr och nya sorter/nya produkter öht lockar mig så nu finns dessa spännande smaker i frysen. Nogger och Lakritspuck.

Kan bli gott va?  

  Minstingen hade lagt sig och när jag ropade flera ggr fick jag inget svar.

"Jag har så ont i huvudet!". Jag masserade med ´calm sleep´, vickade på persiennen, satte på cd´n No stress men då hörde jag "Mamma den skivan du brukar ha har Budda på sig."   Så jag bytte till Mindful living. Så fantastiskt vackert och totalt rogivande. Svalt och skönt i rummet men fönsterna på glänt. Minstingen somnade snabbt och nära på jag med. Älskade unge!

Hoppas du får ro och sover gott i natt.

 

Uppdatering:

Vilket tråkigt inlägg. Förlåt!? Jag låter det stå som jag skrivit.

Egentligen skulle jag vilja blogga om dagens lunch på konferensstället (har aldrig sett så vidrigt kött och hur tråkiga jag tycker morots-lins-jordnötsbiffar o dyl är). Jag skulle vilja skriva om irritationen trafiken väcker i mig eller hur jag upptäckt sidor hos kollegor. Jag skulle vilja berätta hur ont jag har, diskutera ekologiskt kött, hur jag resonerar 5 månader efter bortopererandet av bröstet  och gärna diskutera mer men då får jag antagligen låsa inläggen och det tycker jag inte känns så lockande.  Hur som helst, tack för att du är med mig.



Ovido - Quiz & Flashcards