Budda

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av budda - 10 maj 2011 19:36

Hade bestämt mig för att detta skulle bli en bra dag.   Någon/t  följer mig  (i tankarna) när jag är ledig.    I morse for jag tidigt med stadsbuss ner på stan, klev av och promenerade hem. Så skönt och så soligt.  Hur vackert som helst, eller hur?

  "Min" fina park.

  Borrade in näsan i syrenerna. Mmmmm.Får jag dofta denna ljuvliga doft igen tänkte jag.   

 

Handlade mat, förberedde middag och njöt med Josefin.     

  Cykeltur och fika med minstingen.

  Väska på REA. Halva priset.

  Denna fick jag på posten, gjord och köpt av Camilla.

  

Ha det så bra!

Av budda - 10 maj 2011 08:00

Jag härmar Hanna och Sussi i deras fotoutmaningar.

I dag är det bilder på vatten resp favoritpryl som skall presenteras.

Här kommer ett kärt sommarminne från stranden.    Vid havet är jag fri.

  Favoritpryl? Hm... MBTskorna? Mobilen? Datorn? Nja det får just nu bli en del av min vardagslyx i form av väldoftande välgörande och fräscha produkter jag har förmånen att äga. Just nu är det ett "intresse".

 


Ovido - Quiz & Flashcards