Budda

Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

Kvällsmys.

Av budda - 15 maj 2011 23:27

Först: tack Carola för receptet, jag blev glad!   

Kvällfika.

 

Eh, kan du ta bort plymen arslet från mitt ansikte?   

  Finast i stan: Kit och Jossi.   

     Kit, du fyller nästan tomrummet efter Emma. Du är här och nu. Det är inte Emma. Jag gjorde vad jag kunde för henne och hon fick kunglig behandling.  I går upptäckte jag en knuta på dig. Jag tror det är av samma slag som Emma hade i halsen och du säger inget när jag rör den. Jag har den under uppsikt. Tack för allt du ger och för allt du lär mig.Min lilla vovve.   

   God natt.   


 
 
sussi

sussi

16 maj 2011 22:16

Dom är ju så söta de fyrbenta. KIT är so en liten linslus :) Skulle passa bra på rödamattan.

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

17 maj 2011 17:42

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards