Budda

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av budda - 8 oktober 2010 17:14

Fick besök på arbetet av en 8 kilo lättare och nyslingad Pia! Tack för presenter och pratstund i dag! Överraskning!

  

Mjuka gosiga sockar, en hund och en prydnadspumpa.  Lyx!

Oerhört fint med röda blad här och var.

    

Köpte för mig, ny sorts smoothie. Mums!!

  

När jag kom hem hade byggkillarna tagit sig upp via liften och öppnat inglasade balkongen som vi inte hunnit tömma (skulle vara gjort innan torsdag). Där stod en del av de nya fönstren.

  

Högt upp...

  

Skall bli skönt att få ordning.


Vad gör du i helgen? Blir det IDOL?

Jag har planer på att testa nya skorna ute, röja balkong och göra fritt framför vardagsrums- och köksfönster, öppna skolböckerna (eller jag skall ge mig för terminen?) , pyssla...  


Ovido - Quiz & Flashcards