Budda

Direktlänk till inlägg 27 april 2011

Blandat.

Av budda - 27 april 2011 17:53

Vill slå ett slag för quorn middagskorv! Gott! Inte fett som gris-korv. Inte gris-smak (är det fler än jag som reagerar?). Riktigt god. Härligt alternativ.

 

I går åt jag för första gången rökad tofu som jag stekte i små bitar. Väldigt gott.

I morgon skall jag ha stekt rökad tofu med pitabröd, sås, rå lök, ättiksgurka, sallad och tomat. Mums!   Här är det rökad tofu med energisallad.

 

Iskall Fanta zero var ny för mig. Mycket god.   

Det härliga vädret håller i sig.   Jag har hittat ro och lugn igen efter den hemska stressen före påsk. Jag känner mig ha hittat tillbaka. Nu bör jag backa litet till. Om du förstår vad jag menar.   


Jag har bokat SPA! Jag ska njuta!   Det är år sedan jag fick massage. Skall unna mig omtanke och omhändertagande. Försöka slappna av och vara i nuet.

Det tycker jag att jag är värd!    


"2 tim 30 min
Body skrubb
Valfritt kurbad
Rygg & nackmassage
Hårbottenmassage
Klassisk ansiktsbehandling, plockning av bryn ingår

Det här är en Iyxkur utöver det vanliga. Något för dig som vill ge bort något alldeles extra till någon du tycker om, eller varför inte unna dig själv en Iyxkur. Tänk att bli helt ompysslad från topp till tå av välutbildade terapeuter."


Nu skall jag mysa med Jossan.   



 
 
sussi

sussi

27 april 2011 23:37

De typisk detta med att man bokar upp sig lediga dagar. I stället för bara vara.. Skönt med SPA de är du värd! Tack än en gång för idag kram

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

28 april 2011 08:59

Hej Sus! Tack själv.

Problemet är att boka in när man (jag) känner mig som vanligt igen men jag vet inte vad nästa läkarbesök kan innebära i form av ny vändning i livet och jag skall ju hinna städa och pyssla också. Inte boka ihjäl mig. Glömme att jag inte har orken, som andra har.

 
Carola

Carola

28 april 2011 17:04

Korv och mos... mums... Den ska jag testa, är det Coop som säljer den eller?
Hälsningar Carola och smådjuren

http://www.tricken.se

budda

28 april 2011 23:59

Läste i tricks blogg nyss. Sötast i stan. :)

 
habanero

habanero

28 april 2011 20:04

Ljuvligt med SPA. Jag skulle också behöva,men det får vänta lite.
Skönt att du känner att du hittat tillbaka, en bra början.:)
Gillar verkligen inte falukorv, men det där låter kanske som ett bra alternativ att pröva.

http://www.habanero.bloggplatsen.se

budda

28 april 2011 23:58

Tack, jag blev riktig rädd där ett tag förra veckan. Måste stanna upp och andas. Fokusera på det positiva. :)

Ha en fin helg P.

 
Nannis

Nannis

28 april 2011 20:46

Jag har aldrig varit på spa!

:)

Men jag tror inte jag skulle ha ro i kroppen.. Går nog hellre på gymmet ;)

http://nannis.blogg.se

budda

28 april 2011 23:56

Kan ge samma sköna känsla efteråt. :)

Trevlig Valborg.

 
Ingen bild

Arletta

28 april 2011 21:27

Jag har aldrig smakat tofu. Ibland får jag bara för mig att jag inte kommer att gilla det och då vågar jag inte prova. Kan du beskriva hur det smakar?

Härligt att du ska till SPA. Det ska vi med, Ronneby Brunn, någon helg i maj. Beroende på när vi kan komma loss. Vart ska du?

budda

28 april 2011 23:54

Hej! Jag har svarat i din blogg.

 
Ingen bild

Carola

29 april 2011 17:39

Hej
Trick tackar för den goa kommentaren :)
Ha en skön helg!
Blir nog att ta ut kaninerna på gräsmattan i helgen... Kiwi mår bra nu och det är jag tacksam för! Mvh Carola

budda

29 april 2011 19:23

Trick i tomteluva är sötast i stan. ;)

Trevlig helg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards