Budda

Alla inlägg den 22 april 2011

Av budda - 22 april 2011 21:07

 På väg till far. Cirka 10 mil. Somnade gott i bilen.

Hade med god middag som jag bjöd på. Syster och svåger var också där.

God tårta och toscatårta till kaffet.

   Far fick stort påskägg med gotter i.

 

Underbart vårväder piggar upp.

 

Somnade i fars fåtölj. Totalt slut efter senaste tidens stress som

 nådde kulmen i går.    Somnade på hemvägen o c k s å, i bilen.

Lyssnade innan slut på I natt är du död av Viveca Sten. Mycket bra var den! Spännande. Sedan var det lugn meditationsmusik som strömmade genom Koss-lurarna. Lugnt och fint, som balsam för min stressade själ.  

Jag hade på mig mitt 100-kronors fynd från Indiskas spring sale. Nöjd!

  Här, en bild från i går på hur träden snabbt blommar ut nu.

  I morgon väntar en tur på stan i förhoppningsvis sol, medan minstingen är på aktivitet. Ingen press, ingen stress. God middag på kvällen. Lugn och ro.

Det behöver jag. Mysa, pyssla med några ´hemmaprojekt´.  

 

Jag har fått ett par fantastiskt bra tips hur klara ut stressen som är.

Tack du kloka! Jag tar till mig dina ord.  

Hoppas du som läser mår bra.

Ovido - Quiz & Flashcards