Budda

Alla inlägg den 11 april 2011

Av budda - 11 april 2011 21:46

Denna ljuvliga väska tackar jag Camilla för. Ljuvlig och uppiggande!   

 

Innan middagen tvingade jag mig ut på en långpromenad. Vädret var helt underbart och varmt soligt.   På vägen köpte jag några Cult design detaljer, till 50%. Jag fick även gjort köttbullar och lagt i frysen fram till påskbordet vi skall bjuda far, syster och svåger på.


Nu "dagens negativa".


Jag fick ta bort exemplen.   


Jag blir trött på människor. Viss irritation och viss stress.

Av budda - 11 april 2011 14:21

Dagens frukost blev en mycket kär gammal ´vän´. Nämligen Paulúns GI-smoothie. Mums.

 

Banan, hallon (fettförbrännande), kanel (blodsockerstabiliserande), honung och sojamjölk ("så får man spring i benen"  ).

 

Arbetade en timme och var sedan på HM där jag fyndade denna för en hundring. Tunn och skön.

    

Det blev även en present till en bloggkompis som skall ta examen snart.  

Solen skiner och det är ljuvligt. Funderar på vad jag skall ha till min "energisallad" i kväll. Önskar D I G  en bra kväll.

 

Ps. Jag har även, på sjukhuset, hämtat kontrast som jag skall dricka före den stora undersökningen. Som om inte det är nog blir det kontrast intravenöst o c k s å. Men jag är ok med det nu. Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards