Budda

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Tack Camilla!

Av budda - 11 april 2011 21:46

Denna ljuvliga väska tackar jag Camilla för. Ljuvlig och uppiggande!   

 

Innan middagen tvingade jag mig ut på en långpromenad. Vädret var helt underbart och varmt soligt.   På vägen köpte jag några Cult design detaljer, till 50%. Jag fick även gjort köttbullar och lagt i frysen fram till påskbordet vi skall bjuda far, syster och svåger på.


Nu "dagens negativa".


Jag fick ta bort exemplen.   


Jag blir trött på människor. Viss irritation och viss stress.

 
 
habanero

habanero

11 april 2011 22:30

Vilken fin! Och vilka vackra färger!
Visst blir man trött på människor ibland,själatrött :(
Sinnesro!
Från Levidag,P eller habanero
I´m back:)

http://www.habanero.bloggplatsen.se

budda

12 april 2011 09:18

Kul att se dig. :)

 
Margita

Margita

11 april 2011 22:31

Väldigt vacker väska!Gick in och kikade lite på Camillas alster. Roligt med kreativa människor.
Är det snart påsk?! Hmmm....har nästan missat det...;)

http://sengas.bloggplatsen.se

budda

12 april 2011 09:18

Ja, påsk nästa vecka.

Camilla är mycket duktig. :)

Snälla håll tummen för Emma i morgon, hon skall opereras för urinsten.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards