Budda

Alla inlägg den 15 april 2011

Av budda - 15 april 2011 20:08

En lång cykeltur tog mig ner på stan där jag  uträttade en del ärenden.

Härligt vårväder. Jag var och köpte köttalternativ. Bland annat dessa.  

 

Som blev så här på kvällen.

  Något jag kan tipsa om är Tofuline vaniljglass som man låter smälta en stund tillsammans med havregryn och skivad banan. Nyttigt och underbart gott.  

  Jag hamnade på Body shop   som har en kampanj med ny sorts duschtvål. Tag 3 betala för 2, tag 6 och få valfri neccesär (snygga!) på köpet. Fräscht och välgörande för djur och natur.

Indiska (älskade affär) hade halva priset av halva reapriset! Det blev 3 blusar för 324 kronor.  

Jag har dessutom fått ringa *avskyr* till vårdcentral igen ang dilemmat med min undersökning/uppehållet med diabetesmedicinen och provtagningen efter undersökningen och påskhelgen...Doktorn ringde när jag stod i ICA-kön (lättad blev jag  ) och jag hoppas doktorn håller löftet att någon ringer mig och talar om njurvärdet och om jag kan börja med medicineringen igen så jag inte går utan hela påsken med ena diabetesmedicinen.  

Fråga mig inte hur men titta här!   

 

Ja, det är sant! Josefin ersätter inte Emma som jag saknar djupt och hade väldigt kär.

Här är Josefin med sin burkompis Kitty.Love you girls.  

      "Eh mamma, säger Jossan, hon har lagt sitt huvud på min rumpa!"

  "Jag låtsas som det regnar!!"

  Nu skall vi gosa i soffan, lilla stackaren.   


Trevlig helg önskar jag.



Ovido - Quiz & Flashcards