Budda

Alla inlägg den 17 april 2011

Av budda - 17 april 2011 20:53

Ni kan tro jag luktar.   Jag har på handlederna testat Escadas nya sommardoft. Det blev för starkt. Hur som helst har jag klarat av tio timmar på arbetet i dag igen och jag ha fått träffa två tamråttor    och sett en favorit blomma (pärlhyacint).

 

Tonåringen har tovat två ägg åt mig. Väldigt fina är mitt omdöme!

 

När jag kom hem (och även tidigt i morse före arbetet) har jag gosat med Jossan. "Jussi är gossi".   Jag är glad hon är här. Det gör livet bättre, det är stressigt nu och har varit och kommer att vara. Ett paket från eleven hjälper också upp. Samt att jag from fredag har ledighet att se fram emot. Hoppas det hjälper...

 

Jossan har två olika bruna färger (svartbrun?) och vitt.

 

Tack och lov fungerar tjejerna i hop. Tacksam för turen.

En kollega frågade om jag sett ´Pensionärsjävlar´ på kanal 5 och jag hade inte det förrän en repris i går och i skrivande stund går det också. Riktigt kul.

Behöver roliga saker (också) känner jag.

I morgon blir det en tur till sjukhuset för provtagning (första venprovet av tre denna vecka   ). Sedan arbeta igen.

Hoppas du mår bra.

 

Jag har börjat med dessa!

 

En kapsel river jag hål på, på kvällen och masserar in i ansiktet före sänggåendet. Wild rose, smoothing facial oil capsules.  Som en kur.

Lättar upp spänningshuvudvärken?


Ovido - Quiz & Flashcards