Budda

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Måndag.

Av budda - 11 april 2011 14:21

Dagens frukost blev en mycket kär gammal ´vän´. Nämligen Paulúns GI-smoothie. Mums.

 

Banan, hallon (fettförbrännande), kanel (blodsockerstabiliserande), honung och sojamjölk ("så får man spring i benen"  ).

 

Arbetade en timme och var sedan på HM där jag fyndade denna för en hundring. Tunn och skön.

    

Det blev även en present till en bloggkompis som skall ta examen snart.  

Solen skiner och det är ljuvligt. Funderar på vad jag skall ha till min "energisallad" i kväll. Önskar D I G  en bra kväll.

 

Ps. Jag har även, på sjukhuset, hämtat kontrast som jag skall dricka före den stora undersökningen. Som om inte det är nog blir det kontrast intravenöst o c k s å. Men jag är ok med det nu. Ds.

 
 
Jasas

Jasas

11 april 2011 16:33

Bra smak du har, Tina! Jag sitter i en exakt likadan tunika! Det var likadan! :D

http://jasas.se

budda

11 april 2011 18:42

Jag tror inte mina ögon. SKojar du?? :-D Vad roligt.

Nu gäller det, matchen...

 
sussi

sussi

11 april 2011 18:08

Gott med Smothie. Present de alltid kul ;)

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

11 april 2011 18:41

Hehe, jag kunde inte vänta.

 
Ingen bild

Arletta

11 april 2011 20:52

Har du fått några svar angående din hälsa? När skulle du på fler undersökningar?

Hoppas ni fick lika vackert väder som vi, 20 grader var det på termometern här hemma idag.

budda

11 april 2011 21:15

Hej!
Några svar, fler väntar. Både undersökningar och läkarbesök. Obotligt.Ovanligt Jag går inte ut med detaljer i bloggen och kanske kommer jag att lösenordsskydda? Känsligt för kommentarer, det dumma är människor runt om, som grannen i dag. *skakar på huvudet* Mycket enklare med djur. :)

 
Jasas

Jasas

11 april 2011 21:03

DET är sant! :D Kände det i lill-tån att det var samma tunika! :))

..ja, och "vi" förlorade.. grattis till er! :D Är ingen fotbollsfantast men klart att man håller på sitt hemmalag!

http://jasas.se

budda

11 april 2011 21:17

otroligt det är likadan tunika. Tror den kan vara snygg utanpå vit eller svart tajt top. Så man ser ärmen under. Men då svettas jag väl till döds?

Tack för grattis. Jag gillar allsvenskan.

Sov gott.

 
Margita

Margita

11 april 2011 22:29

Oj oj, den där smoothisen måste jag pröva. Verkar jättegod!
Snygg blus!

http://sengas.bloggplatsen.se

budda

12 april 2011 09:15

Tack Margita.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards