Budda

Alla inlägg den 22 december 2010

Av budda - 22 december 2010 22:49

Det var nu länge sedan jag orkade så och var ´ute´ så mycket.   

Inköp på stan. På underbara Indiska hittade jag Budda.

    

På Charlotte tend nya ´manchetter´ till min fina ljusstake.

  

Denna lilla sak fyndade jag för 29 kronor. Ska ha ett värmeljus i.

  

Två böcker på Åhléns blev det. Alvtegen är en favorit. Liksom vackra Mia i Solsidan som i väntan på säsong 2 går varm i dvd´n här.   

 

Vackert var det på stan!

   

Vi hade bokat bord på restaurang kl 17:00 och vi var hungriga som vargar. Maten smakade fint och  "Fyra år till" på bion var bra. Björn Kjellman i huvudrollen. Humor, kärlek, allvar, känslor.

Snart  (i januari) börjar Let´s dance igen och det är en favorit för mig.  

Jag kunde inte låte bli att skratta när posten kom. En kallelse till mammografi!

  

Har inte jag varit nog på sådant för ett bra tag? Vad finns kvar att klämma in i mammomaten? Jag ringde och sa att jag är sjukskriven efter en matsektomi som är gjord nyligen.

Posten kom även med örhängena från Jewel. Snabb, fin service.

  

Tänk att mitt i alltihopa få ha det så här bra!  

  


Dan före dan före...Hoppas du får må bra!

Ovido - Quiz & Flashcards