Budda

Alla inlägg den 25 december 2010

Av budda - 25 december 2010 18:12

När jag kom till affären före jul var de slut men i dag var det 6 paket på plats så jag köpte alla.   De är packeterade 2 i varje förpackning.

  

Av budda - 25 december 2010 13:33

Började dagen med att använda några av produkterna från i går (såklart).

  

Efter promenad i sol  till COOP (men bitande kyla) med nya mössan på blev det lunch.

Broccoli, skruvpasta med quornfärssås (med lök, champinjoner och paprika) och parmesam. Smakade finemang.

 

Ändå sitter jag och äter godis.    

  

Nu skall jag skriva av några härliga recept från internet. Jag måste fortfarande ta det lugnt och jag har sovit i eftermiddag. Skönt att få vila från de dagliga sjukhusbesöken.

Snart är det dags att gå dit  igen. Något som tar på krafterna men som brukar ge sig snabbt är kraftiga förkylningar och en sådan har jag dragit på mig. Aaaatjcho!

Hoppas du är stark och frisk.   

Ovido - Quiz & Flashcards