Budda

Direktlänk till inlägg 23 december 2010

Go´ morron Alva!

Av budda - 23 december 2010 05:57

Vaknade av att det var varmt i rummet, gick upp för att kika ut genom fönstret för att titta till snöfallet. Jag hinner inte merän visa mig så står Alva på två ben och kallar ""Wheek wheek!". Hon lyfts upp och följer med till köket där hon väntar på golvet medan jag skär upp gurkan. Älskade unge.   Tillbaka på plats ser hon nöjd ut och vi bjuder även Kitty och Emma på gurka.   I dag skulle Hanna som lämnade oss den 8 november, fyllt 3 år. Vi saknar dig Hanna.

  


Kärlek.

 


 
 
Ingen bild

viol

23 december 2010 14:16

Så fin dikt du la in igår! Får jag kopiera den? Hoppas har det bra i snöstormen, kan du bara vara inne och mysa? Vi fixar massa julemat:) Men undrar hur jag ska ta mig till jobbet i morgon bitti? Hoppas det lugnar sig lite snart!

Önskar dig en skön lillejulafton, fina du!

budda

23 december 2010 16:14

Hej, visst får du! Men det är inte dikten i dess fulla längd.

Jag och Jen skulle till COOP via hennes kompis (med julklapp). Turen tog 1 timme och 45 minuter. Helt slut. Kanske kryper ner i sängen med min nya bok. :)

Tack för besöket.
Tankar från mig.

 
Margita

Margita

23 december 2010 15:18

Vad gulligt! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

budda

23 december 2010 19:32

Ja, de är så ljuvliga. I går fick Emma julabadet. :)

 
sussi

sussi

23 december 2010 23:17

sö söta sö söta blir så varm i hjärata varje gång jag ser en bild på dom

http://fritidfritidsforskare.wordpress.com

budda

23 december 2010 23:28

Tack Sussi! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards