Budda

Direktlänk till inlägg 24 december 2010

Go´ jul!

Av budda - 24 december 2010 20:19

Jag önskar du haft en fin julafton! Här har det ätits.

  

  

Samt öppnats klappar.

Det mesta kom från Body shop som värnar om både djur och miljö.  Ett schampo från Bobby´s och en Hand recovery från Evelyn & crabtree. Dvs himmelriket för mig.

 

Det blev ett presentkort från Hemmakväll (tack Katrinelund) och en underbar mössa från Stadium (tack gumman). Jag har unnat mig (och även gett andra)  så mycket senaste tiden att det inte finns ett dugg mer att önska, av pinaler i alla fall.  Nu blir det Kommissarie Späck på dvd.


God fortsättning!

 
 
Ingen bild

Jasas

25 december 2010 09:01

Så fin bild på dig!!!
och vad fina saker, god mat. Härlig jul.
Mysigt!

budda

25 december 2010 09:20

Tack DETSAMMA! I din blogg. :) Cd-omslag.

Kram!God fortsättning.

 
Micke

Micke

25 december 2010 10:35

God Jul på dig!
Vad fin bild på dig det var här till höger med :)

http://kludd.se

budda

25 december 2010 12:55

Tack! Jag blev glad Mikael!

God fortsättning.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards