Budda

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Onsdag kväll!

Av budda - 29 december 2010 20:13

Postmannen kom med brev från Försäkringskassan.  Nu får jag se fram emot att gå vidare. I bland känns det som att jag börjar förstå vad det är jag varit och är med om. Nu ska det vara så här.   

Med posten kom också Dermaglow från älskade eleven. Bättre service kan man inte få.   

  

Dermaglow känns bra. Kladdar inte. Ger lyster.

   

Lilla Emma får medicin. Snart dags för röntgen. Hon älskar sin Proviva.

    

  

  

Funderat klart över nyårsmaten. Kokt potatis, grönsaker,sås, fläskfilé eller quorn.

Efterrätten blir banana split; glass, chokladsås, mandelspån, banan och grädde.

  

Vad äter du (ni) på nyårsafton?

Här kommer en bild tagen uppifrån på den underbara stormlyktan som jag har så kär. I dag har jag köpt nytt blockljus åt den och nya stenar i svart. Det är rogivande med tända ljus. Det är skönt att titta in i ljuslågan och få perspektiv till det som hänt och det får jag snabbt när jag tänker på djur runt om i världen. Jag beundrar djur och kanske förstår du inte vad jag menar när jag skriver så?

  

Nu segar nätverket och jag skall ta mig an denna! God kväll!

  

 
 
Levidag

Levidag

30 december 2010 19:43

Vill bara säga att jag brukar läsa din blogg ,trots att jag inte brukar kommentera.
Du har en fantastisk inställning till allt som händer,förstår att du medvetet väljer det, kan inte vara så lätt alla gånger.
Önskar dig ett fint slut på 2010 o Gott Nytt År och kraft och styrka att fortsätta till nya utmaningar i livet!

http://www.Levidag.bloggplatsen.se

budda

30 december 2010 21:22

Tack !! :)

 
Anna

Anna

30 december 2010 20:01

Du har varit med om en ENORM resa!
En resa som INGEN ska behöva gå igenom.

Eftersom F har inventering på nyårsdagen, så har alltid vår nyår varit lugn. Vi äter en god middag ( tre rätters ). Oftast blir det gratäng till mig och pommes till F och en god köttbit.
Men i år ska vi göra plankstek, men ist för kött, ska vi ha kyckling.

// Många kramar

http://annalundberg.org

budda

30 december 2010 21:17

Kul att läsa Anna, har ni plankor? :)
Såg man kunde köpa på Claes Ohlsson.

 
sussi

sussi

31 december 2010 07:51

Gott nytt år!
Vi har inte planera våran middag ännu*ler* Rätt som de är så ringer de ut mig (De har typ 45 minuters framförhållning) så har jag inte hört nå från Avdelvningen kl 14 å åker vi och köpter nå gott till Middag. Vi bruakr inte fira Nyår speciellt.

Vad fin bild på stormlyktan! Elda är lika underbart om vatten. Söta bilder på marsvinet..Blir så glad av att se dina guldklimpar. Ge dom med en nyårskram! Kram

http://fritidfritidsforskare.wordpress.com

budda

31 december 2010 10:14

Ringer de inte blir dte ingen god middag? ;)
Var du än är: gott nytt år Sussi. :)

 
Pär

Pär

31 december 2010 10:57

Gott nytt år!

http://sundback.dyndns.org

budda

31 december 2010 13:04

Tack Pär! Detsamma! :)

 
Ingen bild

thile

31 december 2010 13:42

Så god nyttårsmat du skal ha:-) John og jeg, skal ha noe av det samme som du.
Dine bilder er bare så fine, med levende lys og dine små kjærligheter :-)
Jeg ønsker deg og dine, en god nyttårsfeiring, og et godt nytt år!

budda

31 december 2010 15:07

Tack och detsamma!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards