Budda

Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Nyårsafton!

Av budda - 31 december 2010 18:29

Jag skall som många andra inte summera året utan låter det flyta över i ny månad. Det jag är mitt uppe i (efter operationerna) är inte avslutat för att det är nytt år utan pågår.

Jag skall trots allt som hänt inte säga att 2010 varit ett dåligt år för jag har fått så många viktiga erfarenheter. Det är så jag väljer att se dem men nu vill jag vara frisk och bli stark. Att 2011 blir hälsans år.

I dag har jag skämt bort mig med ljuvliga Macadamia-serien från eleven.

  

Efter inköp har pyssel har jag förberett potatis och rotfrukter. 

 

Svensk fläskfilé i tunna skivor med skinka och ost emellan (schweizerschnitzel) panerades. 

 

Till detta serverades whiskeysås från Jensens (finns att köpa på ICA). 

  

  

Efterrätt vet jag inte om någon av oss orkar!      

Jag har en del drömmar och förhoppningar inför det oskrivna bladet 2011 så det är bara att fortsätta vara öppen och positiv   se vad som händer.

  

Gott nytt år!


Gott så!

 
 
Ingen bild

thile

31 december 2010 20:20

Mums, så mye god mat. John og jeg har spist godt idag :-) Ingen efterrett...;)
Du er ikke ferdig med alt du har gått igjennom og fortsatt opplever i forbindelse med dine operasjoner. Du takler din livssituasjon, så bra.
Du vokser på dine opplevelser i livet, vennen.
Jeg velger, som deg, og tro 2011 blir helsens og
din styrke til å bli frisk. Vi tror på det.
Jeg ønsker deg alt godt inn i ett spennende og ubrukt 2011!

Varm klem.

 
Micke

Micke

1 januari 2011 19:26

Här var det full fart hela dagen lång på Nyårsaftonen men det började redan kl 12.. fast fart och fart, det fick bli i den fart jag kände jag orkade.

Gott Nytt År här med.

http://kludd.se

budda

1 januari 2011 20:07

Man får ta det som man kan. Tur är det. :)

 
Anna

Anna

2 januari 2011 10:11

Mumsigt gott det där såg ut!

Här var det en lugn nyårsafton. F:s jobb har ju inventering på nyårsdagen.

// Kram

http://annalundberg.org

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards