Budda

Alla inlägg under december 2010

Av budda - 7 december 2010 20:15

Av olika skäl har jag haft ´bilddagbok´ på sistone. Ganska enformig sådan då dagilga sjukhusbesök på  grund av en svår komplikation varit fokus. Ännu  en inläggning och i dag utskrivning har resulterat i ett besked från doktorn. Komplikationen leder till en akutoperation, på Luciadagen. På måndag.   


Jag känner i skrivande stund inför att blotta, visa eller dela med mig mer i denna Budda-bloggen, det kanske uteblir . Jag har dessutom tröttnat litet på att lägga så mycket tid på att följa andras liv i bloggar.  Jag har gjort en lång lång resa och den är inte över än. Jag ser inte ens mållinjen. Jag har varit positiv på hela resan och v ä l j e r att vara det.  


Denna vecka har jag utöver doktorsbesök litet att stå i. Konsert och långväga besök står på planeringen.  


Givetvis är det mycket tankar, en nypa känslor, ett kryddmått jävlar anamma, litervis med tacksamhet och en hink positivitet som är förknippat med det jag är mitt uppe i.   


Jag fortsätter resan med nytt arbete så småningom, nya glasögon (    ) och tro.


Everything will pass.

Tankar från Budda.

Av budda - 6 december 2010 20:16

  

  

   

   

         

 

       

Av budda - 5 december 2010 17:55

  

    

        

    

  

  

  

    

Av budda - 1 december 2010 20:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av budda - 1 december 2010 20:45

  

  

  

  

  

    

    

  

Ovido - Quiz & Flashcards