Budda

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av budda - 11 maj 2010 18:15

Sitter här och äter nya DAJM limited edition summer dream, päron mint smak. Smakar bra!


I går var jag dödstrött. Somnade 19.30 Ändå sov jag på bussen hem från arbetet. Var så uppstressad i dag. Arbete. Har försökt att tänka annorlunda.Hur hantera och prioritera. Skall ta papper med hem och läsa i helgen. Vi stänger redan efter lunch i morgon, dag före helgdag och är lediga = klämdag. Man tackar!  


På hemväg från bussen ruckade jag litet på rundan. Titta, mitt i storstaden ser jag detta vackra (obs, har min ord. kamera på lagning men ändå).

  

Bakom huset ännu vackrare. Härligt!


Hemma gjorde jag åt mig en underbar sallad. Vad sägs om barlottibönor, rädisor, pasta, majs, rökad ost, spenat, tomat och honungsmelon. Mycket fräscht och gott. Hoppas på mycket sådant i sommar, olika kombinationer.

  


Trevlig Kristi himmelfärds dag 

Ovido - Quiz & Flashcards