Budda

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av budda - 21 maj 2010 22:13

I morgon, lördag,  skall det bli ost, kex, vindruvor, päron...mums.  

Av budda - 21 maj 2010 22:07

* oljekatastrofen som förstör så mycket  


* tv-nyheterna: smutsiga karlar i vita kläder i länder långt borta och som står och gapar, skriker och bränner svenska flaggor med mera. Kan de inte arbeta? Duscha? Och mycket annat...  



Av budda - 21 maj 2010 19:23

I morse på bussen kom jag på. Jag rakade inte benen.  

Skönt med lätta, mjuka skor från Ecco.

  

På vägen hem fick apoteket ett besök.

   

Hemma låg ett brev från sjukhuset och väntade på mig. Dags för undersökningar av tumören och armhålan.  Nåja, det blir säkert bra. 

 

Töserna fick städat och djuraffären ett besök. Jag såg en fantastiskt söt marsvinstjej. Ååååh så go´. Släthårig och samma bruna färg som Kitty.  

Tycker ni att Kitty är lik Alf? Någon som minns honom?  

    


 

  

Önskar att jag i morgon får sitta i solsken och koppla av med en ljudbok.

Mari Jungstedt rykande färska.

  


V a r d a g s l y c k o r   i   d a g:


* Djuren i djuraffären, de var så söta, önskar jag kunde ´rädda´ dem


* Sommarvärmen, även om jag svettas


* En ny kriminalroman att kasta mig över


* Att jag inte matfrossat som i söndags


* Att få hjälp med datorn på arbetet


* Sköna skor utan trängsel över tårna


* Helg


Ha en fin helg!


Ovido - Quiz & Flashcards