Budda

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av budda - 7 maj 2010 15:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av budda - 7 maj 2010 11:41

Vilken härlig da´ la la la la! *sjunger*

Äntligen får jag tid för det jag vill och behöver. Nämligen  städa. Uppe med tuppen och började med mikron. Vet ni ett fantastiskt sätt att få den ren?

Häll en cl ättika i ett halvt glas vatten. Kör mikron ca 1 minut. Voilá! Bara torka ur. Enkelt och fräscht.  


Jag har klippt 80 klor och tjejerna är ute på filt och får sin ´brunch´ där. Jag hör härifrån hur de mumsar.   Burarna skall storstädas.


I kväll kommer min bror på middag. Trevligt.

Denna helg planerar jag att vara hemma, göra sådant jag tycker om dvs pyssla, fixa, sortera bland alla kläder, scarves,smycken, smink. Behövs för jag använder typ samma kläder. Gör du också så? Tvättar och använder samma (några få ombyten)?  


Önskar en fin fredag!

Ovido - Quiz & Flashcards