Budda

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Fredag.

Av budda - 21 maj 2010 19:23

I morse på bussen kom jag på. Jag rakade inte benen.  

Skönt med lätta, mjuka skor från Ecco.

  

På vägen hem fick apoteket ett besök.

   

Hemma låg ett brev från sjukhuset och väntade på mig. Dags för undersökningar av tumören och armhålan.  Nåja, det blir säkert bra. 

 

Töserna fick städat och djuraffären ett besök. Jag såg en fantastiskt söt marsvinstjej. Ååååh så go´. Släthårig och samma bruna färg som Kitty.  

Tycker ni att Kitty är lik Alf? Någon som minns honom?  

    


 

  

Önskar att jag i morgon får sitta i solsken och koppla av med en ljudbok.

Mari Jungstedt rykande färska.

  


V a r d a g s l y c k o r   i   d a g:


* Djuren i djuraffären, de var så söta, önskar jag kunde ´rädda´ dem


* Sommarvärmen, även om jag svettas


* En ny kriminalroman att kasta mig över


* Att jag inte matfrossat som i söndags


* Att få hjälp med datorn på arbetet


* Sköna skor utan trängsel över tårna


* Helg


Ha en fin helg!


 
 
Arletta

Arletta

21 maj 2010 22:42

Haha...ja, det är så rätt, hon liknar faktiskt Alf.

Ha en skön helg!

http://wallemini.blogg.se

 
sussi

sussi

27 maj 2010 13:54

NEJ! Var de en tumör under armen. Ja hoppades på förstorad körtel bara. Har du inte nog med de du har. Men de härligt att läsa din blogg för du känns så riktigt och positiv trots alla motgångar. Kram

http://fritidsforskare.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards