Budda

Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

~

Av budda - 17 maj 2010 18:23

I dag är solen tillbaka, skönt.

Jag fick besök på arbetet. Tack Pia!

Fick en topp som bilden inte kan ge rättvisa.

  

Detta ljuvliga halsband låg också i påsen. Vackert va?

  

Jag blev väldigt glad.  

Med posten kom denna bok som Majsan hjälpt mig med. Hon använder sig av den i sina inlägg och de har gett mig guldkorn att bära med mig. Glad för den. Tack för tipset Majsan.  

  

Dessutom kom förstoringarna från Fujifilm. Jättefina och glasklara i skärpan.

Alla fotokopiorna och 2 förstoringar 47 kronor. Bra pris. Nästan gratis.  


Hemma skall jag "leka Lyxfällan".

Blir inspirerad av idén när jag sett programmet. Skall rensa upp i röran.  


Vad inspireras du av?

 
 
Majsan

Majsan

17 maj 2010 21:20

Var härligt att boken kommit! Du kommer nog ha lika mycket glädje av den som jag.

Inspirationskälla.. Det kan vara allt från fågelsång mitt i natten (mycket tidig morgon)ett citat, en händelse, tanke till en doft, en text och goda vänner.. barnen, självklart! Det beror också på vad som skall inspireras..

Önskar Dig en god natts sömn.

http://www.chattens.se

 
Jasas

Jasas

17 maj 2010 23:53

Då får du allt fota tröjan på dig i stället så att vi får en rättvis bild på den! *nickar*

Jag inspireras av lite allt möjligt.. bloggar, nära och kära, Mio, framsteg, sig själv.. KRAM

http://jasas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards