Budda

Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

Torsdag kväll.

Av budda - 20 maj 2010 20:18

I dag fick jag uppskattning i form av en underbart söt kruka med en borstnejlika (sade kollegan) i.  Precis min smak.

  

"Du bor i mitt hjärta" står det på det lilla kortet.  En f.d klient hälsade på.

  

Hemma.

  

Tack Nannis för cd som kom med posten.  

  

Sprillans nya kriminalromanen av Mari Jungstedt kom också med posten.

  

När jag var på stan hittade jag en fullt blommande buske med syréner.

  

Jag gick fram och luktade. *älskar*

  

F.ö är jag mycket trött på kvällarna. I morgon är det fredag. Hurra.  



 
 
Nannis

Nannis

20 maj 2010 20:55

Köpte den som mp3, rätt smart grej att kunna köpa och dra hem direkt så där. Visste inte om du hade läst den, men chansade. Jag gillar Kay Pollak, har just börjat min resa i samma bok nu idag :)

Vad underbart med alla blommor ni har nu! Jag som nyss insett att mina tulpaner är på väg upp, första vårtecknet förutom tussilago ;)

kram!

http://nannis.blogg.se

 
Margita

Margita

20 maj 2010 21:33

Åh vad underbart med syréner!! Ni har def. kommit längre där nere i södern. Här har inte ens häggen blommat än. Vad härligt att vara uppskattad av klienter och krukan och blommar var jättefin!
Hur går det med din knuta?

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Jasas

Jasas

20 maj 2010 22:03

Gud vad snäll arbetskollega! Det måste ju vara jättekul att få något sånt!

Jag hade också luktat om jag hade tålit det! :D

http://jasas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards