Budda

Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Fredag kväll.

Av budda - 28 maj 2010 21:27


   

Jag är med i en frukostklubb.  Varje fredag bjuder någon på frukost.

I dag var det min tur.

     

Alla verkade nöjda.

  

Har du smakat dessa? Jag har inte - än.  

  

Nya smaker är alltid intressant. På ICA Maxi hittade jag dessa tre.  

...och lakrits med havrekli i.   

 

Nya servetter till middagen i morgon. 

 

Denna bild skulle försöka återge vackra regndroppsprydda fönster när solen sken men det blev inte riktigt som jag tänkt.    

 

I sovrummet bredvid min nya fina Crabtree & Evelyn-bodycream   

har jag bröllopsyra med bröllopschoklad och LDB´s nya limited edition inför bröllopet. Till specialpris.


Blodsockret låg bra före middagen. Glad för det. 

  

Jag har i kväll (redan) fått mors dags present. Världens bästa mammapiller och en rosa sten. Ett  vykort med en häst.Jag blev mycket glad. Tack du fina lilla som gör mig till (stolt) MAMMA.  

  

I dag tog du ett stort steg. Cyklade till och från skolan själv för första gången.

Älskade unge.

  


 Slipping through my fingers all the time
I try to capture every minute
The feeling in it
Slipping through my fingers all the time
Do I really see what's in her mind
Each time I think I'm close to knowing
She keeps on growing
Slipping through my fingers all the time


Sleep in our eyes, her and me at the breakfast table
Barely awake, I let precious time go by
Then when she's gone there's that odd melancholy feeling
And a sense of guilt I can't deny
What happened to the wonderful adventures
The places I had planned for us to go
(Slipping through my fingers all the time)
Well, some of that we did but most we didn't
And why I just don't know

 

(ABBA)


I morgon skall jag laga och bjuda på ´galamiddag´.Härliga ingredienser.

Så skönt med helg.


Har du helgplaner?  


 
 
Ingen bild

budda

28 maj 2010 22:21

tack budda(mamma)! ja det gick bra med cyckel-turen:] ha en bra kväll budda(mamma);)

 
Ingen bild

viol

29 maj 2010 00:22

Hade gärna varit med i din frukostklubb-på din fredag=) Mumsigt värre!

Kram o trevlig lördag!

 
Micke

Micke

29 maj 2010 08:52

Mycket gottegottigt här :)
Vad innebär galamiddagen då tro?

Men den kommer det säkert ett inlägg om.. ;)

http://kludd.se

 
Margita

Margita

29 maj 2010 11:12

Så mysigt med fredagsfrukost! Det hade vi på Strömstads tingsrätt när jag jobbade där. Härligt!
ABBA-texten var fin.
Helgplaner för min del innebär att jag måste plugga kattkursen. Har några uppgifter kvar! ;-)
Lycka till med galamiddagen!

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards