Budda

Direktlänk till inlägg 29 maj 2010

Lördag.

Av budda - 29 maj 2010 20:09

Jag konstaterar en sak! Jag älskar helt enkelt nypotatis eller färskpotatis som vissa säger.  Åh så gott. Ätit sådana med ekologisk dill. Godare än godis.


Dessa   var också ljuvliga. Efter ´galamiddagen`.

  

Med glass och havregryn till.

  


Jag som blivit av med mina relativt nyinköpta örhängen i Stockholm köpte i dag  likadana på Guldfynd där jag erbjöds födelsedagsrabatt. Toppen!  

  

Denna fina grupp fick jag  i dag som tidig morsdagspresent.  

  


Jag fick en stunds avkoppling i eftermiddags.

    

En rolig nyhet (jag gillar att prova nya smaker, dofter...) är denna UNDERBARA chipssort med bla mango, chili, vitlök, lök .

Tillgänglig kring tiden för  fotbolls-WM. Högsta betyg.

  


Förvånades när jag senaste dagarna läst att

Anna Bergendals bidrag inte gått vidare till ESC (jag såg inte semifinalen) och att Mats Alm frikänns från mordet på Linda Cheng. Inte för att jag vill leka domare men jag har läst en del om fallet och en del uttalanden från insatta.

Historien verkar osannolik men man har inte tillräckliga bevis. Han kanske är oskyldig så det inte finns bevis? I Sverige friar man ju  hellre än fäller.


Tankar från mig.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards