Budda

Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Söndag.

Av budda - 30 maj 2010 20:18

En fin dag i dag (också). Skönt att vara ledig. Att inte tänka för mycket att det är arbete kursdag i morgon. Utan kunna njuta av dagen i dag. Efter mini-spa med bla en underbar peeling (från Loreal) blev det cykeltur ner på stan och ECCObutiken. Köpte skor som är väldigt mjuka.

  

Lunchen intogs på

  

Ingen höjdare för min del,

  

men barnen uppskattade det.  

   

På KappAhl fann jag denna blus med brodyr och

  

denna mjuka scarf i färger jag gillar.

   

Jag har börjat nalla av skattepengarna.  

En härlig dag.     Tänk så mycket man har att vara glad över.


Så synd det är med oljan som pumpas ut i havet. Jag förstod först i dag vidden av katastrofen.  


Hoppas du har det bra.

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards