Budda

Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Fasansfullt.

Av budda - 31 maj 2010 22:24

Kom in rakt i en film på någon betalkanal. En polis slog en man blodig till golvet och därefter gav han sig på mannens fru och tog lille babyn ur famnen på henne (innan hon slogs till golvet). Polisen sa till sin kollega:

"Kenny, ring barnavårdscentralen och säg att vi hittat en brännskadad unge."

Polisen lade ner barnet på strykbräda och tog grepp om strykjärnet.

Jag kunde inte se mer. Så fasansfullt. Blev så illa berörd, för sådant förekommer säkert i verkligheten och inte enbart på film.

Tänker på allt hemskt man matats med på sistone gällande djur som farit illa.

  


Föresten, tack Margita.  


Nu är Linda Ohlssons Sonat till Miriam på MP3´n (telefonen) så jag skall med spänning lyssna.

 
 
Jasas

Jasas

1 juni 2010 22:44

Hej Tina, här kommer jag! :) Äntligen får jag tid att läsa igenom mina favoritbloggar!

Så hemskt.. fick en klump i magen av att bara läsa det här som du skrivit!

http://jasas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards