Budda

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2010

Fredag.

Av budda - 1 oktober 2010 18:23

Härligt med fredag igen.

Frukosten jag bjöd på var succe´ och det gjorde mig glad.  

  


 

Fick en burk cider. Aldrig druckit 7%-ig cider, kan det vara något?  

  

Tonåringen har fått fotbollsspelet FIFA 11 och har gjort sig själv....

  

...0ch sin pappa till spelare i spelet.  

  


Trevlig helg!

 
 
Ingen bild

thile

1 oktober 2010 18:40

Ja, så skjønt med fredag;)
Så godt det ser ut, din frokost!
Åh, ditt vakre hår! Nu er jeg fast bestemt, jeg skal spara mitt hår - IGJEN!!!
Trevlig helg til deg!

Tanker.

 
Jennie

Jennie

2 oktober 2010 08:30

Måste säga att spelarna var ganska lika, iallafall pappan ;) H har väl kanske inte blivit så mörk än ? Men kaxig såg han ut !!
Trevlig helg !

http://missJennie.blogg.se

budda

2 oktober 2010 09:23

H är underbar. Kaxig OCH mörk. *ler*

Kul att se dig Jennie.

 
Anna

Anna

2 oktober 2010 13:41

Mmmm, den där frullen skulle inte jag heller tacka nej till! :D

// Många kramar

http://annalundberg.org

 
Ingen bild

Katrinelund

3 oktober 2010 14:01

Åkessons cidersorter är nog inte så dumma för oss som inte dricker vi. Har själv smakat enbart en sort, tror att det var astrakan i kombination med fläder, men den smakade varken läsk, juice, saft eller billigt vin. Tvärtom var den frisk och fruktig. Även vindrickare den sorten, upplevde jag på en middag. :-)

budda

3 oktober 2010 14:48

Jag drack aldrig cidern. Luktade för mycket vin.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards