Budda

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2010

Natten till lördag.

Av budda - 2 oktober 2010 00:24

Såg du IDOL? Vilket härligt gäng som är med i årets upplaga. Fredagarna är räddade ett tag framöver?  


Wasabinötter är det som jag är mest sugen på just nu av snacks.

  

Sovit en stund på soffan. Snart dags för sängen! God natt.

     

 
 
Micke

Micke

2 oktober 2010 09:57

God morgon!
..säger jag som varit vaken sen före kl 7.

Jag sov en längre stund på soffan jag ;)
Idol ser jag inte alls på så det blev Doobidoo och Skavlan igår istället.

http://kludd.se

budda

2 oktober 2010 10:18

Go´morron!
Jag sov också på soffan, hamnade i sänen vid 4 tror jag...hamstern var vaken och kikade på mig när jag tog mig upp från soffan. :)

 
Anna

Anna

2 oktober 2010 13:42

Nja, dom där har jag provat, men det var inget som föll mig i smaken.
Då föredrar jag hellre pistagenötter.

// Kram

http://annalundberg.org

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards