Budda

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2010

Lördag - solen skiner.

Av budda - 2 oktober 2010 15:20

Hejsan, hoppas helgen börjat bra för dig.

Det är så skönt med en ledig dag (även om jag trivs bra på arbetet   ).

Jag skuttade ur sängen och städade badrummet och tvättade ett par omgångar.

Promenad till och från COOP blev ca 30 minuter.

  

Handlade nya rengöringsprodukter, tidningar och erbjudande  3 DVD för 99 kronor.

Inget godis! Bara wasabinötter.   

  

I dag följer mer pyssel, champinjoncrepes till middag, kanske en titt i skolböckerna, läsa tidningarna, kanske plocka fram BUDDA-broderiet.   


Lördagsmys!?  



 
 
Ingen bild

thile

2 oktober 2010 17:45

Oh, hvilken tjej! Så duktig og med så mye energi om morgenen ;o)
Herlig, ingen godis her heller !
Ha en fin lørdag.

God klem

 
Ingen bild

viol

2 oktober 2010 18:16

Lördagslunk här med. Skönt med vilsam lördag! Fotbollsmatch med dottern på förmiddagen, alltid roligt! Känt mig flitig i köket, lagat helstekt kyckling plus en köttgryta till veckan=)
Du finns i mina tankar fina du=)

budda

2 oktober 2010 18:27

Tack raring. :)Du är snäll.

 
Micke

Micke

3 oktober 2010 07:39

Jag tog det lilla lugna igår.. hemmadag med lite städande, eldande och så var jag ju och spanade in en bil. Sen blev det en helkväll med (tv)hockey från kl 16 till 21 ungefär.

http://kludd.se

budda

3 oktober 2010 09:09

Låter lugnt och skönt.:)

 
Ingen bild

maria

3 oktober 2010 08:57

Först tänkte jag svara i min egen blogg men skriver här i stället så får du välja om det ska publiceras eller inte. Jag tog bort din kommentar. Jag har inte så många läsare så ingen har hunnit läsa din kommentar. Jag vill önska dig all kraft mitt i allt som jag kan tro du går igenom och tänker på. För mig behövs det inte mkt innan jag blir distraherad och hoppar över motion och kampen om bättre måltider. Så jag förstår om det inte blir prioriterat för din del. Men det kanske inte gör nåt, just nu?

Allt fint till dig!
Maria

budda

3 oktober 2010 12:45

Tack snälla (som jag skrev i din blogg).:)

 
Margita

Margita

3 oktober 2010 12:21

Du undrade hur mamma Alice tar det när ungarna flyttar? Det sker gradvis, hon släpper inte längre till ungarna för att dia närhelst de vill. De äter ju nu vanligt torrfoder så de behöver inte längre dia, utan det är mer för att få lite närhet. Men när veckorna framskrider desto mer ointresserad av ungarna kommer Alice att vara. När de flyttar kan hon kanske leta nån dag men hon glömmer dem snabbt. I naturen är hon redo för ännu en kull. :) Katter reproducerar sig väldigt ofta. Så en hona kan börja löpa redan innan ungarna har flyttat! Har inte märkt något på Alice än, men det kommer nog snart. Hon löpte nästan hela tiden! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

budda

3 oktober 2010 12:44

Tack för svar! De är så förtjusande söta.

 
Ingen bild

Katrinelund

3 oktober 2010 13:51

Härligt att komma igång tidigt en "ledig" dag! Som filmälskare undrar jag vilka filmer du fyndade! :-)

budda

3 oktober 2010 14:40

Tack för kommentarer! :)
Heartbreak girl med Malin Åkerman, Vägen ut, Allt flyter och en film till minstingen.

 
sussi

sussi

3 oktober 2010 13:59

Önskar dig en fortstat trevlig helg! själv har jag suttit och plugga farmakologi. Var toktrött vid 23 i går då kom dottra och ville ha lördagsmus med mamma i soffan. Så vi slog på en film och somna båda :)
Idag är de vackert höstväder här. solen skiner och löven skiftar snabbt färg. Har ni börja få höstens färger nere hos er ännu?
Trevlig söndag

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

3 oktober 2010 14:50

Tack snälla för det.Tack detsamma.
Jadå, höstens färger är här (vackert).
Somnade också i soffan till film i går kväll med dottern.:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards