Budda

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

Sköna söndag.

Av budda - 3 oktober 2010 12:27

Bio i kväll med fina Viol. En promenad på ca 35 minuter dit. Filmen hade premiär i fredags och är ´based on a true story´. Så här ser boken ut.

  

Julia Roberts & svenska Tuva Novotny spelade i ett par av rollerna.

Jag gillade filmen, vyer, budskap, Julia, kärleken m.m men jag fick TRÄSMAK så jag fick byta ställning hela tiden och jag hade svår halsbränna. Inte van vid det. Jag  har varken kunnat dricka eller äta biogodis eller ens mat sedan 15-tiden. Inte likt mig.   


Tack Viol för sällskap på bion. Ses i morron!?   

Ber att få önska en bra kommande vecka. Kanske speciellt Anna som har en stor förändring på gång. Lycka till Anna!


God natt. Dröm söta drömmar.

 
 
Jasas

Jasas

3 oktober 2010 23:03

Mys med bio.. tråkigt med halsbrännan och träsmaken.. :(

http://jasas.se

 
Annci

Annci

4 oktober 2010 09:39

Åh, vill verkligen se. Fullkomligen älskar både Julia & Tuva.

Vill se "Hämnden" åxå. Har du sett den?

Blä för halsbränna... hade jag när jag var gravid. Men tack å lov varken före eller efter det.

Önskar en bra vecka!

Tankar / Annci

http://www.hultstrom.nu

budda

4 oktober 2010 17:22

Hejsan, jag har inte sett Hämnden. Det är nog inte ´my cup of tea´? :)

 
Anna

Anna

4 oktober 2010 10:00

Vad spännande med en förändring! Vad är det jag har på gång? hann jag tänka innan jag insåg att hela planeten inte snurrar runt just mig. En annan Anna. Hå-hå-ja-ja.

http://julgrisen.bloggagratis.se

budda

4 oktober 2010 17:22

Haha, du e´för go´!

 
Anna

Anna

4 oktober 2010 17:54

Hej!

Den där filmen vill jag också se! Så det blir nog att göra ett biobesök! :D

Tack söta du! Det gick bra i dag. Det är lugnt och skönt! Jag ska skriva ett inlägg om det senare i veckan. Inte så mkt att skriva om det, så här första dagen.

// Många kramar

http://annalundberg.org

 
Ingen bild

viol

4 oktober 2010 21:24

Tack fina du för en mysig biokväll! Roligt att få en glimt av dig i dag på ditt jobb=)

Trött i kväll - det blir sängen för mig nu!

Sov gott o kram:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards