Budda

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

Börjar i morgon!

Av budda - 7 oktober 2010 22:50

Med kallpressad linfröolja.

  

En del ger sig inte.  


  


Sitter framför tv´n nu och zappar mellan 80-talsvideos, stand up som jag gillar, tv 4 fakta.. disk och sedan fängelseprogram.


I dag började en ny runda Biggest looser (kanal 5). Ett tämligen inspirerande program. Efter min op och månaders vila från träning skall jag köpa gymkort.  För att jag v i l l. Det känns spännande. Jag har sett ut ett som ligger ´över gatan´.


I morgon skall jag ha ett möte på engelska. hade förra veckan ett möte där den ene föräldern kunde litet svenska men den som kommer i morgon bor inte i Sverige så... känns spännande.


Här kommer en härlig låt.


Anna, jag tänker på dig.

 
 
sussi

sussi

8 oktober 2010 13:22

De är bra för tarmen om inte annat :) Har i en matsked i maten och jag har mindre magsmärtor sen jag började om jag ska vara ärlig!*Nu går de inte i all mat men de mesta :)har man lite sallad är de bara ringla över*

http://fritidsforskare.wordpress.com

 
Anna

Anna

8 oktober 2010 13:46

Hej vännen!

Det där kanske jag borde testa. Jag äter ju inte röda fiskar.

// kram

http://annalundberg.org

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards