Budda

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

Papegoja.

Av budda - 10 oktober 2010 17:04

I dag när jag kom ut från afäfären var där en man med en papegoja. Hans sällskap var förmodligen i affären. Gojjan var mycket söt. Vacker i färgerna.

Den hade en liten ´boj´ kring foten och bojen var kopplad till en liten kedja. Ägaren frågade om jag ville hålla honom. Gärna! Så gojan gick över till mitt finger. Han var så fin. 5 år gammal och i startgroparna för att börja prata.  

*lycka*

 
 
sussi

sussi

10 oktober 2010 17:53

vilken upplvelse att få se. De var (är??) förbjudet i Sverige att importera och sälja stora pappegojjor under många år. Jag skulle vilja ha en de har vart min dröm sen jag var liten så jag har en pappegojja tattuerad :)

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

10 oktober 2010 18:47

Bildbevis tack! :-)

 
sussi

sussi

11 oktober 2010 13:09

Du ska få de lovar inom snar framtid..Måste bara varna att den är inte så jättefin i dagsläget. Gjorde den 94 och har gått och och ner i vikt sen dess :)Så de är lite..Töjd *S*

http://fritidsforskare.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards